کلمة المفتاح رفتارهای همآفرینی ارزش مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 167 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینوآوری خدماترفتارهای همآفرینی ارزش مشتریمشغولیت مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی مشتریهمآفرینیرفتار مشارکتی مشترینگرش همآفرینیارزشهای تجربیرفتارهای همآفرینی ارزش مشتری