پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
(17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی مشتریهمآفرینیرفتار مشارکتی مشترینگرش همآفرینیارزشهای تجربیرفتارهای همآفرینی ارزش مشتری
-
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ محمدی سلطان آباد، رقیه ؛
(24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیبانک سپهویژگیهای شرکتویژگیهای محصولویژگیهای کلان محیطی
-
مؤلف : ناصری، امیرحسن ؛ فیضی، کامران ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ كاتب مسؤول : تقوا، محمدرضا ؛
(18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیهوش رقابتیمتنکاویتحلیل مضمون.
-
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛ پانی، بهناز ؛
(18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندبرند حلالتکنیک شبکه عصبیمصرفکنندگان ایرانی.
-
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : ضرغام بروجنی، حمید ؛ جوانی، معصومه ؛
(22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیتعامل اجتماعیبرند گردشگریگردشگران اروپاییارزش ظاهری برند
-
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ شریعت نژاد، علی ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
(20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:پیشرانهای برندسازیمحصولات صنعتی استان لرستانبرندروش دلفی فازی
-
كاتب مسؤول : ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛ مؤلف : زنوزی، سیدجعفر ؛ تراب زاده، پریسا ؛
(22 صفحة - من 121 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:کلیشههای ذهنیاثر بازگشتیطراحی آزمایشیسبکزندگی سلامتمحور
-
مؤلف : ساکی فرد، مهدی ؛ خاوری، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
(16 صفحة - من 143 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریبازاریابی عصبیرفتار خرید مصرفکنندهمحرّکهای بازاریابیمدل(مانکن)
-
كاتب مسؤول : محمدی، داریوش ؛
(20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:بیمة الکترونیکفرایند تحلیل شبکهبازاریابی الکترونیکمنطق فازیموبایل
-
مؤلف : شفیعی، نوید ؛ فرمانی، مهدی ؛ زندی نسب، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
(22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:تجربهخردهفروشیتجربة مشتریفروشگاه افق کوروش