بهار 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ موسوی، عباس ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:کارمندانارزش ویژه برندبرند سازی درون سازمانیبیمه های بازرگانیکمترین مربعات جزئی
-
مؤلف : طباطبایی، محمدصادق ؛ تاجمیر ریاحی، سمیه ؛
(20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:عقود معینبیع زمانیمالکیت زمانیمهایات
-
مؤلف : مدهوشی، مهرداد ؛ شیرخدایی، میثم ؛ رضایی، سعید ؛ رمضانی، ایوب ؛
(12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغ دهان به دهانتبلیغ ویروسیمحتوای احساسیقصد انتقال تبلیغ
-
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ محمودی، ادریس ؛ جعفری زاده، فروز ؛ هوشمند، محسن ؛
(14 صفحة - من 49 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:شبکه مجازیهم نوایی اینترنتیهم نوایی اطلاعاتی مصرف کنندههم نوایی هنجاری مصرف کننده
-
مؤلف : ضرغام بروجنی، حمید ؛ بارزانی، هلیا ؛
(18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:جمهوری اسلامی ایرانبرند گردشگریبرند شبکه ارتباطیDMO
-
مؤلف : مومنی، منصور ؛ سلیمانی دامنه، رضا ؛ یحیی پور جلالی، نیما ؛
(16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیتحلیل خوشه ایمتغیرهای جمعیت شناختیمراکز تجاریبخش بندیفعالیت های بازدیدکنندگان
-
طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان
مؤلف : طبرسا، غلامعلی ؛ اخلاقی، یحیی ؛
(22 صفحة - من 97 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد سیستمیعملکرد صادراتیارزیابی جذابیت بازارهای بین المللیجمهوری اسلامی افغانستانانتخاب بازارهای بین المللی
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ قدس الهی، احمد ؛ شهریوری، شهرزاد ؛
(20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:قیمت گذاریادراک مشتریانواحد پولیتوهم پولی
-
مؤلف : رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛ انصاری، منوچهر ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ ابراهیمی، محمد رضا ؛
(22 صفحة - من 139 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:صادراتموانعتوسعه صادراتآذربایجان غربیصنایع تولید
-
مؤلف : رضائی صوفی، مرتضی ؛ زیویار، فرزاد ؛ عباسی بختیاری، رضا ؛
(21 صفحة - من 161 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردرضایت مندیاداره کل تربیت بدنی اصفهانمدل CSM