پاییز 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ روستا، احمد ؛ عزیزی، شهریار ؛ جاویدانی، مسعود ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتینظریه پردازی داده بنیاداستراتژی فروش برندابعاد استراتژی فروشمحصولات مصرفی تندگردشاستراتژی فروشمشتریبازار
-
مؤلف : جمالیه بسطامی، بهتاش ؛ حمیدری زاده، محمدرضا ؛
(18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیکشش درآمدی تقاضااندازه بازارپذیرش بازارساختار بازار آزادبازارواردات بنزین
-
مؤلف : مبارکی، محمدحسن ؛ رضوانی، مهران ؛ یداللهی فارسی، جهانگیر ؛ طغرایی، محمدتقی ؛
(16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی کارآفرینانهصنایع خلاقکسب و کارهای هنریبازارهنری
-
مؤلف : اصولی قره آغاجی، شیرین ؛ صنایع، علی ؛ سعیدآبادی، محمدرضا ؛
(14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکقیمت گذاریتنظیم بازارفرهنگ الکترونیکیمدل فرهنگی هافستد. نظریه رفتار برنامه ریزی شدهمدلفرهنگتوسعه
-
مؤلف : رشیدارده، حبیب الله ؛ خزائی، سعید ؛
(20 صفحة - من 67 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل روندتحلیل ساختاریکلان روندبازار صنعت بانکداریتحلیل تاثیر متقابل (بر گذر)آیندهماتریسشناساییآیندۀ صنعت بانکداری
-
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
(22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریمدیریت دانش مشتریکارآفرینی محوریتکنولوژی محوریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیداطلاعاتبازار
-
مؤلف : گلشاهی، بهنام ؛ زارعی، عظیم ؛
(18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد توسعه محصول جدیدقابلیت های بازاریابی برون گراساختار مشتری بنیادمشتریعملکرد تولید محصول جدیددیبازارشناسایی
-
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ فروزنده شهرکی، پریسا ؛
(20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ریسکمدل پذیرش تکنولوژیبازاریابی دهان به دهانهم آفرینی مجازیادراکمشتریمشتریانارزش ادراکشدهقصدسهولت استفاده ادراکشده
-
مؤلف : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ سپهوند، رضا ؛ مسعودی راد، منا ؛
(14 صفحة - من 147 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیقابلیت جذبقابلیت های پویای مبتنی بر دانشکسب دانش بیرونیبه اشتراک گذاری دانش درونیاطلاعاتدانشقابلیتهای پویاکارکنانسازمان
-
مؤلف : وحدتی، حجت ؛ تاری وردی، یدالله ؛ قلی پور حسین آباد، زهرا ؛ امرایی، حافظ ؛
(14 صفحة - من 171 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:طرز فکر افراداستراتژی های کپی کتکپی کت مبتنی بر ویژگیکپی کت مبتنی بر زمینهتقلید