بهار 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ آذر، عادل ؛
(24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازماناطلاعاتمدلسازمانقابلیتهای پویا
-
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
(22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازمانبازارگراییکارکنانبازاریابی درونیرفتار شهروندی سازمانیبانک ملتتعهد سازمانیمدلمشتریان
-
مؤلف : طبرسا، غلامعلی ؛ رضائیان، علی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
(26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیسرمایه های فکریجوامع دانشیهوشمندی انسانیهوشمندی ساختاریسازمان های دانش بنیانهوشاطلاعاتدانشسازمانمزیت رقابتیمدلهوشمندی سازمانی
-
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
(20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد
-
مؤلف : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ شعبانی نفت چالی، جواد ؛
(18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریامنیتخرید الکترونیکیمدل پذیرش تکنولوژیباورهای هنجاریفناوری اطلاعاتمدل پذیرش فناوریتمایل به خرید الکترونیکیفناوریتمایلسهولت استفادهفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ رحمانی، سحر ؛
(18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کارت امتیازی متوازنبازاریابی درونیمدل سازی معادلات ساختاریکارکنانعملکرد سازمانیمشتریمدلپژوهشرضایت
-
مؤلف : خاتمی فیروز آبادی، علی ؛ اللهی رودپشتی، سجاد ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛
(20 صفحة - من 129 إلی 148 )
-
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ شهنیایی، عیسی ؛
(18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریمشتری محوریرقیب محورینگرش های شغلیهماهنگی بین بخشیبازارکارکنانشغلیتمایل به ترک خدمتفرضیهترک خدمت کارکنانتضاد نقشرقبا
-
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ خرمشاهی، نرگس ؛
(18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای کوچک و متوسطصنعت پوشاکشیوه های ترفیع کارآفرینانهترفیعبازاریابیکسب و کارهای کوچکریسکبازارمشتریبنگاههای کوچک و متوسطتوسعه محصول جدیدمشتریان