بحرینی زاده، منیجه/ 24 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 19 |
میان رشته ای 3 |
علوم تربیتی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 24 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 15 |
العلمية - النشرية 5 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ حراقی، مسعود ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمحصولات داروییاثر کشور مبدا
-
2.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ کریمی قهفرخی، سمیرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ریسک پذیریعملکرد صادراتیجهت گیری استراتژیکآینده گراییتهاجمی بودنپیشگام بودناستراتژیاستراتژی
-
3.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ زندوی، محدثه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 161 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:نمایشگاه تجاریمنابع شرکتقابلیت های شرکتاهداف حضور در نمایشگاهغرفهغرفهپژوهشپژوهش
-
4.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ پور دهقان، عادل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 563 إلی 582 )
الکلمات المفتاحية:تمایلپذیرش تبلیغات موبایلیعوامل مربوط به ارتباطات بازاریابینگرش به تبلیغات موبایلیتبلیغات موبایلیاطلاعاتمدلکاربران
-
5.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ یاری بوزنجانی، احمد الله ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتآمیخته بازاریابیترفیعمحصولبازاریابی اسلامیاسلامیبازارمحصولاتپیامتبلیغقرآناقتصادیروایات
-
6.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (26 صفحة - من 235 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتبلیغاتاخلاق اسلامی در کسب و کاراخلاق در بازاریابیبازاریابیاسلامیمشتریزناناقتصادمحصولاتمشتریانفروش
-
7.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ زمانی، زینب ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1394، دوره نوزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:گردشگران خارجینقشه ادراکیتعیین جایگاهمکانهای تاریخیگردشگرانمکانعملکردمکان تاریخیرضایت گردشگرانپژوهش
-
8.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ دوکوهکی، سید جواد ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 18 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتینوآوری ادارینوآوری فناورانههوش بازارهوش رقبانوآوری بازارنوآوریاطلاعات
-
9.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ دوکوهکی، سید جواد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیهوش بازارهوش رتابتیهوش رتبااطلاعاتهوشهوش رقابتیدانش
-
10.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ سلیمی فرد، خدا کرم ؛ زمانی، زینب ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:گردشگران خارجیعالی قاپوتحلیل اهمیت-عملکردمسجد جامع اصفهانویژگیهای مکان های تاریخیگردشگرانمکاناطلاعاتعملکردویژگیهارضایترضایت گردشگران