کلمة المفتاح اثر کشور مبدا / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ فیضی، مهدیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 67 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهلوازم خانگیقصد خریداثر کشور مبدا
-
2.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : جباری، نعیمه ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1400- شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 43 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیالگوی مصرفمدل ذهنیاثر کشور مبدانقشه اجماعی
-
3.
مؤلف : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 129 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:اثر کشور مبداحمایت از کالای ایرانیگرایش مثبت به محصولات داخلیقوممداری مصرفکنندهحمایت از خودرو ایرانیحمایت از برنج ایرانیمحصولاتمحصولات داخلیقیمت
-
4.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ حراقی، مسعود ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمحصولات داروییاثر کشور مبدا
-
5.
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ ارجمندی نژاد، آفاق ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1389، سال دهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 109 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:ادراک از کیفیت کالااثر کشور مبداعرق ملیقصد خرید