احمدی، پرویز/ 61 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 42 |
اقتصاد 5 |
میان رشته ای 5 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 2 |
علوم تربیتی 2 |
اخلاق 1 |
هنر و معماری 1 |
تربیت بدنی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 61 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 35 |
ب 8 |
ملی 1 |
عالمي 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : یگانه، زینب ؛ احمدی، پرویز ؛ پورنصیر رودینه، مریم ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (24 صفحة - من 251 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریمدیریت زنجیره تامین سبزتصمیمگیری چندشاخصه
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، مهدی ؛ مؤلف : خائف الهی، احمدعلی ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»بهار 1401،سال دوم - شماره 4 (16 صفحة - من 8 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیرفتار شهروندی سازمانیسازمان امور مالیاتیانگیزه خدمت عمومی
-
3.
كاتب مسؤول : نوروزی، مهدی ؛ مؤلف : خائف الهی، احمدعلی ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1400،سال اول - شماره 3 (14 صفحة - من 52 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیرفتار شهروندی سازمانیسازمان امور مالیاتیانگیزه خدمت عمومی
-
4.
مؤلف : حسن پور گلشنی، صفا ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (18 صفحة - من 441 إلی 458 )
الکلمات المفتاحية: قصد خرید وفاداری تعاملتبلیغات رسانه اجتماعی تبلیغات توصیه ای
-
5.
مؤلف : بهمنیان، بنفشه ؛ احمدی، پرویز ؛ همتی نژاد، مهرعلی ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (16 صفحة - من 1675 إلی 1690 )
-
6.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ احمدی، پرویز ؛ مومنی، محدثه ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نژاد، محمد ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1399- شماره 10 (36 صفحة - من 73 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندجامعه آنلاین برندویژگیهای جامعه آنلاین برندمشارکت مشتریان
-
7.
مؤلف : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 193 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:ترجیح محصولات داخلیترجیح خودرو داخلیخوشهبندی مصرفکنندگانمقیاس خوشه بندی ترجیح محصولات داخلی
-
8.
مؤلف : حسن زاده، محمود ؛ احمدی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 90 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:حمایت از کالای ایرانیعدم انطباق در رفتار مصرفکنندهنگرش به خودرو داخلیرفتار خرید خودرو داخلیبازار خودرو ایران
-
9.
مؤلف : قرطاسی، پرنیان ؛ احمدی، پرویز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1398، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیتخودپردازاینترنتبانکموبایلبانک
-
10.
مؤلف : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 129 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:اثر کشور مبداحمایت از کالای ایرانیگرایش مثبت به محصولات داخلیقوممداری مصرفکنندهحمایت از خودرو ایرانیحمایت از برنج ایرانیمحصولاتمحصولات داخلیقیمت