تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : مصدق، عبدالرضا ؛ البدوی، امیر ؛ سپهری، محمد مهدی ؛ تیمورپور، بابک ؛
(30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش طول عمر مشتریالگوهای پویایی خاص صنعتپویایی مشتریانابزارهای تحلیل دادههای بزرگمشتریمشتریانصنعتبخشبندیبخشبندی مشتریانشناسایی
-
مؤلف : عبداللهی، مهشید ؛ اکبری، محسن ؛ ٍٍاسماعیل پور، رضا ؛
(22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدشهرت شرکتاستراتژیهای پاسخگوییشکست محصولتبلیغات توصیه ای منفیاستراتژیمصرفکنندگانفراخوانمحصولبحرانقصد خرید و تبلیغات
-
مؤلف : امیرالسادات، نسیم ؛ شفیعی، میثم ؛ حاجی پور، بهمن ؛ سلطانی، مرتضی ؛
(24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتانگیزهفراترکیبخلق مشترک ارزششناساییمشتریCoمصرفکنندگان
-
مؤلف : شفیعی، علی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
(32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فولادبازاریابی استراتژیکمدل پارادایمی دادهبنیادفولادبازاربازاریابیمدیریت زنجیرة تأمینمدلمحصول
-
مؤلف : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛
(20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بستهبندیبازاریابی عصبیتوجه بصریردیابی حرکات چشمتعداد دفعات تثبیت نگاهمحصولاطلاعاتبستهبندی محصولتکلیف
-
مؤلف : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
(21 صفحة - من 129 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:اثر کشور مبداحمایت از کالای ایرانیگرایش مثبت به محصولات داخلیقوممداری مصرفکنندهحمایت از خودرو ایرانیحمایت از برنج ایرانیمحصولاتمحصولات داخلیقیمت
-
مؤلف : امیدی، انوش ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛
(22 صفحة - من 150 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:عملکردAHP فازیهوش بازاریابیصنعت خدماتاطلاعاتبازارسازمان
-
مؤلف : متقی، پیمان ؛ ملکی، محمدحسن ؛ عاشقی اسکوئی، هوشنگ ؛ شریفی، فاطمه ؛ صادقی، سید رسول ؛
(26 صفحة - من 172 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتصویر ذهنی برندسهولت استفادهبانکداری همراهریسک ادارکیطبقهبندی موضوعی: E42؛ G2؛ G21؛ O33بانکاطلاعاتریسکمدلبانکداریفناوریمشتریان
-
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ کبیری فرد، دنیا ؛
(24 صفحة - من 198 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکپیشایندهای تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکپاسخهای رفتاری آنی و پنهان مصرفکنندگانارتباطات دهانبهدهان الکترونیکاطلاعاتکاربرانپژوهش
-
مؤلف : رستگار، عباسعلی ؛ امینی خیابانی، غلامرضا ؛
(18 صفحة - من 222 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:تنظیم رفتار مصرفکنندهخلق برند باارزشقابلیت مدیریت برندعملکرد برندکنترل بازارعملکردموفقیتکارکنانمشتریقابلیت مدیریت