کلمة المفتاح بسته بندی محصول / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماکنژاد، نگار ؛ کاظمی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 96 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بسته بندی محصولبازاریابی عصبیردیابی حرکات چشممدت زمان تثبیت نگاه
-
2.
مؤلف : اسماعیلپور، مجید ؛ رجبی، آزاده ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 115 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:نگرش محیطزیستیبستهبندی محصولقابلیت استفاده مجدد بستهبندیحساسیت به قابل بازیافت بودن بستهبندی
-
3.
مؤلف : رهنما، مونا ؛ شافعی، رضا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریبسته بندی محصولوفاداری مشتریانوفاداری مشتری
-
4.
مؤلف : رضا میرابی، وحید ؛ ابراهیمی، مصطفی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 7 (24 صفحة - من 237 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبسته بندی محصوللوازم آرایشی بهداشتیرفتار خرید مصرفکنندگان
-
5.
مؤلف : میاررستمی، مائده ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (30 صفحة - من 19 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:الگوی ارتباطی خانوادهبسته بندی محصولترجیحات محصول (ناسالم و سالم) توسط کودکرفتار خرید والدین