پاییز 1393، سال نهم - شماره 24
-
مؤلف : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ مظفری، امین ؛ آل مجتبی، زهرا ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتوانایی ادراک شدهآگاهی از تحریمقصد مصرف کنندهقیمت ادراک شده
-
مؤلف : میاررستمی، مائده ؛ خیری، بهرام ؛
(30 صفحة - من 19 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:الگوی ارتباطی خانوادهبسته بندی محصولترجیحات محصول (ناسالم و سالم) توسط کودکرفتار خرید والدین
-
مؤلف : محمدی پور، سیامک ؛ سیدی، سید مسعود ؛ استقلال، علی ؛ صمدی تیراندازی، رقیه ؛
(22 صفحة - من 49 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکدستگاه پایانه فروش (POS)استفاده از دستگاه پایانه فروشکارت الکترونیکیشبکه شتاب
-
مؤلف : سید حسینی، سید محمد ؛ زمانی، فرزام ؛
(20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدنوآوری محصولمدیریت محصولمدیریت چرخه حیات محصول
-
مؤلف : عباسی، جواد ؛ پور رضا، محمد ؛
(22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مصرف منزلت گراسن شناختیآگاهی از نام و نشان تجاریحساسیت به قیمتمیانسالتحصیل کرده
-
مؤلف : شیدائی حبشی، اکبر ؛ فضل زاده، علی رضا ؛ فاریابی، محمد ؛
(26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای عصبی مصنوعیوفاداری مشتریبازاریابی رابطه مندبازاریابی حسیبازاریابی حمایتی
-
مؤلف : خالقی بایگی، مریم ؛ بنار، احد ؛ حبیبی راد، امین ؛
(17 صفحة - من 139 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:عواملتحلیل عاملیاکتشافیمدیریت ارتباط با مشتریتاییدیشکست پروژه