زمانی، فرزام/ 5 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة حسابدار 3 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة حسابرس 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
حسابداری 4 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
مؤلف : سید حسینی، سید محمد ؛ زمانی، فرزام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدنوآوری محصولمدیریت محصولمدیریت چرخه حیات محصول
-
2.
مؤلف : زمانی، فرزام ؛
مجلة:حسابدار»فروردین 1393 - شماره 265 (1 صفحة - من 7 إلی 7 )
-
3.
مؤلف : زمانی، فرزام ؛
مجلة:حسابدار»اسفند 1391 و فروردین 1392، شماره 252و253 (1 صفحة - من 4 إلی 4 )
-
4.
مستمع المقابلة : زمانی، فرزام ؛
مجلة:حسابدار»مهر 1390 - شماره 235 (2 صفحة - من 48 إلی 49 )
-
5.
مستمع المقابلة : زمانی، فرزام ؛
مجلة:حسابرس»خرداد و تیر 1390 - شماره 53 (3 صفحة - من 56 إلی 58 )