بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 التصنيف C (Azad University)
-
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیعزاده، علی ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتیعوامل اداراکی
-
مؤلف : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
(17 صفحة - من 15 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری
-
مؤلف : مشکلگشا، الهام ؛ نظری، رسول ؛ فردیپور، رضا ؛
(13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاثربخشیارتباطاتدانش ضمنیاجتماعی سازی
-
مؤلف : خادمی، مهدی ؛ امیرخانی، فرشته ؛ فتحی، هانیه ؛
(17 صفحة - من 47 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی به مکانمدل ارزیابی دارایی برندارزش ویژه برند مکانرضایت از مکان
-
مؤلف : دشتی، جهانگیر ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
(21 صفحة - من 65 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:پویایی رقابترویکرد رابطهایبازاریابی رسانههای اجتماعیرفتار مشتریان آنلاین
-
مؤلف : رستم پور، یوسف ؛ برقیمقدم، جعفر ؛ شرفی، حسین ؛
(10 صفحة - من 87 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفع تعارضکالاهای ورزشیتعهد رابطهمند
-
مؤلف : غضنفری، مهدی ؛ بدیعی، اقدس ؛ مصلحی، فاطمه ؛
(17 صفحة - من 97 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریدرخت تصمیمبازاریابی تلفنی
-
مؤلف : قمری پور، مریم ؛ امیرحسینی، زهرا ؛
(18 صفحة - من 115 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری برندبرند (اپلسامسونگ و هوآوی)جوانان خرمآبادهویت برند مصرفکننده