عباسپور، باقر/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 2 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - النشرية 2 |
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : عباسپور، باقر ؛ مؤلف : آبتین، عبدالعزیز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 220 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتقصد خریدتبلیغات دهان به دهانآژانس های مسافرتی
-
2.
مؤلف : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 ، C (Azad University (17 صفحة - من 15 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری
-
3.
مؤلف : رهنمود، فرج الله ؛ عباسپور، باقر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1386 - شماره 55 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییشفافیتحاکمیت خوبعدالتجوییمشارکتگراییمعماریپیادهسازیمدلمدیریتبوروکراسیسیاسی
-
4.
مؤلف : رهنورد، فرج الله ؛ عباسپور، باقر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1383 - شماره 41 و 42 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 209 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:مشتریQFDمشتریانکیفیتگسترش عملکرد کیفیتمدیرانخواستههای مشتری