کلمة المفتاح هیجان مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قنبری، محمود ؛ خلیلی عراقی، مریم ؛ خدایاری، بهناز ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (23 صفحة - من 419 إلی 441 )
الکلمات المفتاحية:هیجانهیجان مثبتهیجان منفیهیجان مشتریانتخاب غذا
-
2.
مؤلف : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 89 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:محصولات لوکسخرید آنلاینهیجان مشتریمحصولات آرایشیهیجاناتمحصولات
-
3.
مؤلف : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 15 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)