پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 التصنيف C (Azad University)
-
مؤلف : خون سیاوش، محسن ؛ امیراصل، الیکا ؛ محمدی پور پامساری، مجید ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریبانکداری اینترنتیارزش ویژه برندامنیت ادراک شدهکیفیت ادراک شده خدمات
-
مؤلف : مجنونیان نوش آبادی، مریم ؛ سعیدی، حمید ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛
(13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:نگرشقصد خریدطرح عاملیخودپنداره فردیخودپنداره جمعیحسنوستالژیقصد توصیهعلی-آزمایشی
-
مؤلف : ده بینی، نیوشا ؛ حقیقی، محمد ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
(23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:لوازم خانگیبرجستگی برندتصمیمگیری به خرید
-
مؤلف : طویلی، نوشین ؛ رمضانی قمی، محمدرضا ؛
(23 صفحة - من 59 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیعوامل مدیریتیکسب و کار الکترونیکتمایل به پذیرشعواملی فنی
-
مؤلف : مرادی، ندا ؛ غفاری، محمد ؛
(12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:برندتصویر ذهنی برندتحریفهای شناختیتصویر ذهنی عاطفیتصویر ذهنی شناختیتصویر ذهنی رفتاری
-
مؤلف : قدرتی، انیسه ؛ محمدیان، مقدسه ؛
(9 صفحة - من 95 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیارزش برندارزش ویژه برند
-
مؤلف : احمدی، عباس ؛ حیدری، سید احمد ؛
(16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مشتریخرید آنلاینتبلیغ دهان به دهان الکترونیکیسایت دیجی کالا
-
مؤلف : میرزایی، علی اکبر ؛ قلعه نویی، محمدکریم ؛
(14 صفحة - من 121 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:ادراکقیمتگذاریمصرفکنندهخریدمحصولات سامسونگ