کلمة المفتاح تبلیغ دهان به دهان الکترونیکی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رضاقلی زاده، بهنام ؛ مؤلف : حجتی، عبدالرضا ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»زمستان 1397 - شماره 17 (40 صفحة - من 89 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:وب 2تبلیغ دهان به دهان الکترونیکیسفر و گردشگریمحتوای تولیدی کاربران
-
2.
مؤلف : احمدی، عباس ؛ حیدری، سید احمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مشتریخرید آنلاینتبلیغ دهان به دهان الکترونیکیسایت دیجی کالا