کلمة المفتاح برجستگی برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ده بینی، نیوشا ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرجستگی برندتصمیمگیری به خریدکالای لوکس ورزشی
-
2.
مؤلف : ده بینی، نیوشا ؛ حقیقی، محمد ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 التصنيف C (Azad University (23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:لوازم خانگیبرجستگی برندتصمیمگیری به خرید
-
3.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- C (1 مقالة)