کلمة المفتاح تصمیمگیری به خرید / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ده بینی، نیوشا ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتصمیمگیری به خریدکالای لوکس ورزشیبرجستگی برند
-
2.
مؤلف : ده بینی، نیوشا ؛ حقیقی، محمد ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 التصنيف C (Azad University (23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:لوازم خانگیبرجستگی برندتصمیمگیری به خرید