بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : رسولی قهرودی، مهدی ؛ مؤلف : سیدی، الهه ؛ آذر، عادل ؛
(48 صفحة - من 3 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مالکیتتحقیق و توسعهعملکردعوامل ویژه شرکتیکسبوکارهای کوچکمهارت نیروی کار
-
مؤلف : عابد خراسانی، مهران ؛ کفاشپور، آذر ؛ كاتب مسؤول : پویا، علیرضا ؛
(29 صفحة - من 53 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت خدمات سلف سرویسآمادگی فناورانه
-
مؤلف : ده بینی، نیوشا ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
(26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتصمیمگیری به خریدکالای لوکس ورزشیبرجستگی برند
-
مؤلف : ربانی مهر، مائده ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
(19 صفحة - من 113 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادمدیریت سرمایه اجتماعیرفتار مصرفکنندهتسهیلگری اجتماعیبازار آب
-
كاتب مسؤول : زهره وندیان، کریم ؛ مؤلف : غفاری، ایمان ؛ زهره وندیان، محمد ؛
(24 صفحة - من 135 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطهباشگاههای ورزشیتمایل به حضور مجددسهم بیشترتمایل به پرداخت بیشتر
-
مؤلف : امینی نژاد، ایلیا ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
(25 صفحة - من 161 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهپژوهش ترکیبیدرگیری ذهنیرفتار خرید آتی
-
كاتب مسؤول : محمودی میمند، محمد ؛ مؤلف : جلالی، محمد ؛ اکبری، مهدی ؛
(20 صفحة - من 189 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:آمادگیهلدینگمدلسازی معادلات ساختاریجاریسازی استراتژی
-
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ كاتب مسؤول : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛
(24 صفحة - من 211 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:شهرتاعتمادرضایتمندیوفاداریتبلیغات توصیهای
-
مؤلف : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
(24 صفحة - من 237 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریآگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برند
-
مؤلف : موسوی شمس آباد، سید جلال ؛ سامانیان، مصیب ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، حسینعلی ؛
(34 صفحة - من 263 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشانتقال دانشخلق دانشزنجیره تامین گندمبکارگیری دانش
-
مؤلف : عسکری، محسن ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ كاتب مسؤول : ناصر صدرآبادی، علیرضا ؛
(34 صفحة - من 299 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوانگاشت شناختی فازیمدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکت
-
كاتب مسؤول : حقیقی کفاش، مهدی ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛ هاجری، رضا ؛
(37 صفحة - من 333 إلی 369 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااستراتژی فروشاستراتژی بازاریابیصنعت پخش مواد غذاییهماهنگی استراتژیهای فروش و بازاریابی
-
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : عزیزخواه آلانق، سعیده ؛
(22 صفحة - من 373 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادقصد خریدتجارت اجتماعیساختار تجارت اجتماعی
-
كاتب مسؤول : موسوی، سیدامیرمحسن ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛
(22 صفحة - من 397 إلی 418 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبتجربه مشتریبازیوارسازیدرگیرسازی مشتری
-
كاتب مسؤول : سعیدا اردکانی، سعید ؛ مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ دباغی، حامد ؛
(25 صفحة - من 421 إلی 445 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریزنجیره ارزشمهمان نوازیصنعت خدماتصنعت هتلداری
-
مؤلف : اسکندری، نادر ؛ رحیمی کلور، حسین ؛ كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛
(25 صفحة - من 449 إلی 473 )
الکلمات المفتاحية:شایستگی محوریمسئولیت اجتماعی شرکتیواکنش مصرف کننده
-
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ طالبی، داود ؛ كاتب مسؤول : محمد کریمی، یوسف ؛
(21 صفحة - من 477 إلی 497 )
الکلمات المفتاحية:بانکرفتار مشتریانرسانه اجتماعیکلانداده
-
مؤلف : احمدی، سعید ؛ کاظمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
(28 صفحة - من 501 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیارزش ویژه برندخرده فروشانعملکرد سودآوری برندبرند خشکپاک
-
مؤلف : دوست حسینی، فهیمه ؛ رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : دعائی، زهره السادات ؛
(26 صفحة - من 531 إلی 556 )
الکلمات المفتاحية:دانش زیستمحیطیبازاریابی سبزرفتار خرید سبزنفوذ بینفردینگرش محیطی
-
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛
(27 صفحة - من 559 إلی 585 )
الکلمات المفتاحية:بیمهدادهکاویارزش طول عمر مشتریانمدل ال ار اف امالگوریتم کی–میانگین (K-Means)