کلمة المفتاح ارزش طول عمر مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 559 إلی 585 )
الکلمات المفتاحية:بیمهدادهکاویارزش طول عمر مشتریانمدل ال ار اف امالگوریتم کی–میانگین (K-Means)
-
2.
مؤلف : عبدالوند، ندا ؛ البدوی، امیر ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 43 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردسنجش عملکردبازاریابی رابطه مندمدیریت ارتباط با مشتریانارزش عمر مشتریاننگهداری مشتریانمشتریمشتریانعملکردارزش عمر مشتریمدلمدیرانسنجهارزش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)