کلمة المفتاح نگهداری مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان
-
2.
مؤلف : عبدالوند، ندا ؛ البدوی، امیر ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 43 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردسنجش عملکردبازاریابی رابطه مندمدیریت ارتباط با مشتریانارزش عمر مشتریاننگهداری مشتریانمشتریمشتریانعملکردارزش عمر مشتریمدلمدیرانسنجهارزش