-
1.
مؤلف : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان
مؤلف : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان