کلمة المفتاح برند خشکپاک / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، سعید ؛ کاظمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 501 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیارزش ویژه برندخرده فروشانعملکرد سودآوری برندبرند خشکپاک
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)