پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : مروتی شریف آبادی، علی ؛ کشور شاهی، محمد کاظم ؛ رستگار، مهسا ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانارزش ويژهی برند مشتريگرا (CBBE)نتايج ماليبیمهبیمه بدنهمشتریبیمه بدنه خودروارزششرکتهای بیمهعملکردمشتریانضریب همبستگی
-
مؤلف : محقر، علی ؛ نوری، مژگان ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛ سرابی، نیما ؛
(28 صفحة - من 23 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:زنجیرۀ تأمینشرکت های مهنسی و ساختخانۀ کیفیتتئوری مجموعههای فازیفازیQFDتصمیمگیریکیفیتمرحلهمدل
-
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ بهجتی اردکانی، بابک ؛ رحمانی، سحر ؛
(24 صفحة - من 51 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:سياستهاي کلي اصل 44 قانون اساسيروششناسي کيوخصوصيسازيسیاسیذهنیتشناساییخصوصیسازی در ایراندولتپژوهش
-
مؤلف : نجم روشن، سعید ؛ نصراللهی، زهرا ؛ طباطبایی نسب، محمد ؛
(30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیتاپسیس فازیشهرت شرکتدارایی غیر ملموسصنعت لوازم خانگی ایرانشهرتمدیرانصنایعصنعتمشتریانلوازمخانگیحسن شهرت شرکت
-
مؤلف : اصغری زاده، عزت الله ؛ سعیدی نژاد، مجید ؛
(18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاریجهاد دانشگاهیاعضاشغلیتعهد هنجاری و تعهد مستمر
-
مؤلف : فیض، داود ؛ طاهریان، حسین ؛ زارعی، عظیم ؛
(27 صفحة - من 123 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریروش تصمیم گیری چند شاخصه (تاپسیس)مدل بومز و بیتنرهتل های شهر مشهد
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
(27 صفحة - من 150 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات