الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 21 |
علوم اجتماعی 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 24 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 9 |
ب 9 |
الف 3 |
ج 1 |
-
1.
مؤلف : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 13 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند
-
2.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 495 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسربازاریابی رسانه اجتماعیانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکاماینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
3.
مؤلف : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 886 إلی 910 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندفراترکیبپیشایندهای وفاداری به برندپیامدهای وفاداری به برندبرندوفاداریپژوهشمشتریمطالعاتبازاریابیرویکرد فراترکیبرفتاریمدیریت
-
4.
مؤلف : کلاتی، سیده رویا ؛ نجات، سهیل ؛ كاتب مسؤول : کردنائیچ، اسداله ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 15 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:تصویرسازی ذهنیهوش فرهنگیانسجام تیمیلیگ برتر فوتسال ایرانبرند لیگهـابـاهــالیـگبـه
-
5.
كاتب مسؤول : کردناییج، اسداله ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 147 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:میراث برندنوستالژی برنداصالت برندتبلیغات توصیهایشفافیت برند
-
6.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ کاملی، علیرضا ؛ مهدیخانی، حبیب ؛ كاتب مسؤول : نجات، سهیل ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»پاییز و زمستان 1398، سال اول - شماره 1 (15 صفحة - من 113 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرماجذابیت برند کارفرماتصویر برند کارفرماتمایل به استخدام
-
7.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ نجات، سهیل ؛ خلیلی پالندی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1398، دوره هفدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 399 إلی 419 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد سازمانیهویت سازمانیمدلسازی معادلات ساختاریشهروندی شرکتی
-
8.
مؤلف : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید
-
9.
مؤلف : کردناییج، اسداله ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1397، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرماشهروندی شرکتیجذابیت برندوفاداری کارکنان به برند کارفرما
-
10.
مؤلف : صادقی متین، ساحل ؛ نجات، سهیل ؛ رشید، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : خنیفر، حسین ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1397- شماره 6 (24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیسرمایه فکریروان شناسی مثبتسرمایه روانشناختی