کلمة المفتاح بازاریابی اینفلوئنسر / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جبارزاده، قدیر ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1402 - شماره 16 (17 صفحة - من 160 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاینفلوئنسراینفلو ئنسرهابازاریابیبازاریابی اینفلوئنسراعتماد
-
2.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 495 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسربازاریابی رسانه اجتماعیانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکاماینستاگرامبازاریابیبـاشاخص