کلمة المفتاح اینفلوئنسر / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قادري نيك، محمدعلي ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 6 (13 صفحة - من 281 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت درک شدهقصد خرید آنلایناینفلوئنسر
-
2.
كاتب مسؤول : منتظری دهشتی، فاطمه ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1402 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 95 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:توسعهمشارکت اجتماعیشبکههای اجتماعیاینستاگراماینفلوئنسرواکسناینفلوئنسرهااطلاعات
-
3.
كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛ مؤلف : امامقلی زاده، سعید ؛ صاحب الداری، مینو ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:عوامل روانشناختیشبکههای اجتماعیاینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار رهبران عقیده
-
4.
مؤلف : اشرفی، فاطمه ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره جدید - شماره 55 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایتحلیل مضمونمدل سازی ساختاری- تفسیریاینفلوئنسر
-
5.
كاتب مسؤول : جبارزاده، قدیر ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1402 - شماره 16 (17 صفحة - من 160 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاینفلوئنسراینفلو ئنسرهابازاریابیبازاریابی اینفلوئنسراعتماد
-
6.
كاتب مسؤول : جبارزاده، قدیر ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 صفحة - من 52 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاستحکام رابطهاینفلوئنسراعتماداینفلو ئنسرهابازاریابیاینفلوئنسرها
-
7.
كاتب مسؤول : گودینی، مریم ؛ مؤلف : موقر، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 صفحة - من 62 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمرسانه اجتماعیافراد تاثیرگذاربازاریابی تاثیرگذارچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
8.
كاتب مسؤول : حاجی مینه، رحمت ؛ مؤلف : محمودی یمین، رسول ؛
مجلة:مطالعات میان فرهنگی»تابستان 1402 - شماره 55 ، C (Azad University/ISC (24 صفحة - من 79 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگدولتدیپلماسی عمومیشبکه های اجتماعیاینفلوئنسر
-
9.
مؤلف : پریوش، احمدرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (15 صفحة - من 1094 إلی 1108 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیفرایند توسعه ی محصول جدیداینفلوئنسر
-
10.
مؤلف : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 600 إلی 624 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینستاگراماینفلوئنسراینفلوئنسرهابازاریابی تأثیرگذاراطلاعاتمدلانتخاب اینفلوئنسر