کلمة المفتاح قصد خریدآنلاین / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قادري نيك، محمدعلي ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 64 (13 صفحة - من 281 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت درک شدهقصد خرید آنلایناینفلوئنسر
-
2.
مؤلف : حکیم فعال، لعیا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 صفحة - من 651 إلی 664 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاین
-
3.
مؤلف : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ بختی، مهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (18 صفحة - من 146 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین شبکه مجازی
-
4.
مؤلف : ولی خانی، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (9 صفحة - من 995 إلی 1003 )
الکلمات المفتاحية: اینستاگرام قصد خرید آنلایناینفلوئنسرها نگرش به تبلیغ
-
5.
مؤلف : سید صفوی زاده، مهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (16 صفحة - من 981 إلی 996 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین تجربه خرید آنلاین
-
6.
كاتب مسؤول : شکرچی زاده، زهرا ؛ مؤلف : ولیخانی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغقصد خرید آنلایناینستاگراماینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
7.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرضایتاعتمادقصد خرید آنلاینخلق ارزش برندکیفیت ارتباط مشتری
-
8.
مؤلف : هنرمند، رحیم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 - شماره 14 (جلد دوم) (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادخودکارآمدیقصد خرید آنلاینتجربه خرید آنلاینانتظارات عملکرد
-
9.
مؤلف : خائف الهی، احمد علی ؛ نوری، علی ؛ ذبیحی، محمد رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتقصد خریدآنلاینسیستم حملو نقلکیفیت درک شده تارنما
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- بین المللی (3 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)