ولیخانی، زهرا/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : شکرچی زاده، زهرا ؛ مؤلف : ولیخانی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغقصد خرید آنلایناینستاگراماینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
2.
مؤلف : جنتی، فهیمه ؛ صالح زاده، رضا ؛ ولیخانی، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، عالمي (11 صفحة - من 665 إلی 675 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برند درگیری ذهنی ارتباط با برند اکانت اینستاگرام