کلمة المفتاح نگرش به تبلیغ / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
2.
مؤلف : ولی خانی، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (9 صفحة - من 995 إلی 1003 )
الکلمات المفتاحية: اینستاگرام قصد خرید آنلایناینفلوئنسرها نگرش به تبلیغ
-
3.
كاتب مسؤول : شکرچی زاده، زهرا ؛ مؤلف : ولیخانی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغاینستاگرامقصد خرید آنلایناینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
4.
مؤلف : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 347 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
5.
كاتب مسؤول : بهنام، محسن ؛ مؤلف : گودرزی، محمود ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد 1394 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 35 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:خدمات ورزشیجاذبه تبلیغینگرش به تبلیغقصد آینده
-
6.
مؤلف : بهنام، محسن ؛ گودرزی، محمود ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتلذتترویجخدمات ورزشینگرش به تبلیغتبلیغخدمات
-
7.
مؤلف : بهنام، محسن ؛ طوسی، طناز ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1392- شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:لذتخدمات ورزشيتبليغات عاطفيانگيختگينگرش به تبليغقصد آينده
-
8.
مؤلف : بهنام، محسن ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1391 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:انگیختگیخدمات ورزشینگرش به تبلیغقصد آیندهتبلیغات شناختی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)