فرودی، پانتهآ/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مطالعات رسانه های نوین 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
-
1.
مؤلف : نادری، منوچهر ؛ فرودی، پانته آ ؛ رقیب دوست، شهلا ؛ تقوی فرد، سیدمحمدتقی ؛ كاتب مسؤول : شقاقی، ویدا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 226 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:تکرار نویسهعناصر پیرازبانینام های تجاریزبان فارسیبازاریابیشبکه های اجتماعی
-
2.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
3.
كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛ مؤلف : عبدالمحمد سقا، معین ؛ فرودی، پانته آ ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بیناییبازاریابی حسیبویاییتصویرسازی رایحهتجربۀ حسیرنگ پسزمینهحسیرنگتصویرسازی