مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : شکرچی زاده، زهرا ؛ مؤلف : ولیخانی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغقصد خرید آنلایناینستاگراماینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
2.
مؤلف : شکرچی زاده، زهرا ؛ حکیم فعال اصفهانی، لعیا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (21 صفحة - من 132 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتوفاداریدرگیری ذهنیتبلیغات دهان به دهانمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی