کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحة - من 1069 إلی 1089 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیکسب و کارهای الکترونیکبازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
2.
مؤلف : رضایی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (11 صفحة - من 65 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:حفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیتوانمندسازی مشتریان.
-
3.
مؤلف : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
4.
مؤلف : شکرچی زاده، زهرا ؛ حکیم فعال اصفهانی، لعیا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (21 صفحة - من 132 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتوفاداریدرگیری ذهنیتبلیغات دهان به دهانمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
-
5.
مؤلف : نوری، کبری ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 406 إلی 417 )
الکلمات المفتاحية: وفاداری رفتار نگرشمديريت ارتباط با مشتری اجتماعي آژانس علي بابا
-
6.
مؤلف : کیوانی، میثم ؛ زیرک، مهدی ؛ مومني مهموئي، حسين ؛ حسین زاده، علی ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»زمستان 1398 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 126 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیفرهنگ یادگیری الکترونیکیپذیرش فناوری اطلاعات
-
7.
كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛ مؤلف : یعقوبی جهرمی، زینب ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریفناوری رسانه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیعملکرد رابطه با مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)