کلمة المفتاح حفظ مشتری / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 ، A+ (Azad University (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
2.
مؤلف : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : مهرمنش، حسن ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 ، A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 182 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریحفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
3.
مؤلف : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (17 صفحة - من 1397 إلی 1413 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
4.
مؤلف : یوسف وند، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (7 صفحة - من 14 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های بیمهﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیحفظ مشتری
-
5.
مؤلف : رضایی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (11 صفحة - من 65 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:حفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیتوانمندسازی مشتریان.
-
6.
مؤلف : درویشی، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحة - من 93 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
7.
مؤلف : زرینی، مریم ؛ فاضل پور، فاطمه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، عالمي (11 صفحة - من 556 إلی 566 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت های سازمانی حفظ مشتری سازمان های دولتی
-
8.
كاتب مسؤول : عباسیان، محمد ؛ مؤلف : صحت، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 ، C (Azad University (27 صفحة - من 6 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار
-
9.
مؤلف : جوانی، ساسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (30 صفحة - من 280 إلی 309 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهکیفیت رابطهحفظ مشتریعملکرد نیروی فروش و رفتار تعاملی
-
10.
مؤلف : سیدی، سیده سمانه ؛ درودی، ابوالفضل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 46 (جلد اول) (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:شرکت کاریابیخدمات B2Bخدمات B2Cحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)