کلمة المفتاح حفظ مشتری / (45 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 ، A+ (Azad University (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : دوستار بخشایش، مرجان ؛ مؤلف : شوشتری حاجی آبادی، عبدالحمید ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 صفحة - من 90 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:پاسختعامل مشتریویژگی های وب سایتتئوری محرکمشتریبانکوبسایتتیمشتریان
-
3.
مؤلف : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : مهرمنش، حسن ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 ، A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 182 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریحفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
4.
مؤلف : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (17 صفحة - من 1397 إلی 1413 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
5.
مؤلف : یوسف وند، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (7 صفحة - من 14 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های بیمهﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیحفظ مشتری
-
6.
مؤلف : رضایی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (11 صفحة - من 65 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:حفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیتوانمندسازی مشتریان.
-
7.
مؤلف : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 254 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
8.
مؤلف : درویشی، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحة - من 93 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
9.
مؤلف : پیرزاد، علی ؛ مطوری نژاد احمدی، حمیده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1400 - شماره 4 (6 صفحة - من 40 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریسود دهیمشتریرضایت مشتریمشتریانسودمدیریتبازار
-
10.
مؤلف : زرینی، مریم ؛ فاضل پور، فاطمه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، عالمي (11 صفحة - من 556 إلی 566 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت های سازمانی حفظ مشتری سازمان های دولتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)