کلمة المفتاح ابعاد مدیریت دانش مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 254 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
2.
مؤلف : قلیچ لی، بهروز ؛ رحیمی، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت دانش مشتریابعاد مدیریت دانش مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)