کلمة المفتاح Customer Knowledge Management / (30 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سیف اللهی، ناصر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 236 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآورینوآوری
-
2.
كاتب مسؤول : بابایی فارسانی، میثم ؛ مؤلف : مرادی، مینا ؛ فتح اللهی چالشتری، سهیلا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 383 إلی 407 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتشرکت های کوچک و متوسطمدیریت دانش مشتریرهبری دانش محورکیفیت نوآوری
-
3.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 184 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریتجربه برنددرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
4.
مؤلف : فلاح، عاطفه ؛ لطفی، محسن ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سید محمدحسن ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکینوآوری سازمانیمدیریت دانش مشتریسازمان های خدماتی دولتی
-
5.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : خانجانی، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 17 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریکارآیی محصول جدیدمشارکت مشتری
-
6.
كاتب مسؤول : شهبازی، مهری ؛ مؤلف : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 205 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری
-
7.
مؤلف : اسماعیلی، محمود ؛ رمضانی، مجتبی ؛ سنگی نورپور، عباسقلی ؛ كاتب مسؤول : بهلولی، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی»تابستان 1401 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science (36 صفحة - من 197 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:صنعت حمل و نقل ریلینظریه داده بنیادمدیریت دانایی مشتریالگوی بلوغ مدیریت دانایی مشتری
-
8.
مؤلف : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 254 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمدیریت دانش مشتریمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
9.
كاتب مسؤول : پسندیده، رضا ؛ مؤلف : جوهری، دکتر هادی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 140 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقوفاداری مشتریمدیریت دانش مشتری
-
10.
كاتب مسؤول : Mardomi، Somayyeh ؛ مؤلف : Bozorgi، Ashraf-AL Sadat ؛ Sepehr، Fereshteh ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Autumn 2021, Volume 9 - Number 4 ISC (16 صفحة - من 32 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:public librariesCustomer Knowledge ManagementThe User (customer)Sun City Library