پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University)
-
مؤلف : یونسی، محمد ؛ روستا، علیرضا ؛ احمدی چهره برق، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:خرید سازمانیتداوم خریدمحصولات مشابه اصلصنعت محصولات صوتی و تصویری
-
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : خانجانی، بهزاد ؛
(23 صفحة - من 17 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریمشارکت مشتریدرگیری مشتریکارآیی محصول جدید
-
مؤلف : سیادتی، سیدهادی ؛ منطقی، منوچهر ؛ كاتب مسؤول : قاضی نوری، سید سپهر ؛
(24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزشنوآوری بازمطالعه چند موردیداروهای زیستی
-
مؤلف : تاج امیر، آزاده ؛ آندرواژ، لیلا ؛ حسین پور، محمد ؛
(19 صفحة - من 65 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فولادعملکرد مالیظرفیت های بازاریابی
-
مؤلف : رشیدی چقاخور، هاشم ؛ رضاییان، علی ؛
(17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتعملکرد مالیهوش تجاریارزش برندبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : بهادری نژاد، محمد ؛
(19 صفحة - من 103 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی ویروسیبازاریابی دهان به دهانبرنامههای وفاداریرفتار بازاریابی ویروسی
-
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
(17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات