کلمة المفتاح خريد سازماني / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : یونسی، محمد ؛ روستا، علیرضا ؛ احمدی چهره برق، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 70 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:تداوم خریدمحصولات مشابه اصلصنعت محصولات صوتی و تصویریخرید سازمانینظریه مفهوم سازی بنیادی (داده بنیاد)
-
2.
مؤلف : یونسی، محمد ؛ روستا، علیرضا ؛ احمدی چهره برق، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:تداوم خریدمحصولات مشابه اصلصنعت محصولات صوتی و تصویریخرید سازمانی
-
3.
مؤلف : صالحی، محمد حسین ؛ غلامی، عبد الخالق ؛ كاتب مسؤول : زراعت کیش، سید یعقوب ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 835 إلی 851 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدرفتار خریدخرید سازمانیخریدارانخریـدشرکت بهرهبرداری نفت و گازشناسایی
-
4.
مؤلف : محمودزاده، ابراهیم ؛ رحمتی، نفیسه ؛ كاتب مسؤول : رفیعی راد، سید مرتضی ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»پاییز 1391 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 61 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:گراندد تئوریتصمیم گیری خرید مشتریبازاریابی کالای فناوری برترخرید سازمانی
-
5.
مؤلف : علیخانی، حمید ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1387 - شماره 32 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:خريد سازمانيخريد دولتيالگوهاي خريدتداركات دولتيخریدارانفرایند خرید سازمانیاطلاعاتفروشندهمدیرانمناقصاتتدارکاتمدیریت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)