زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : رضایی، فائزه ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتبازاریابی رابطهمندکیفیت رابطه
-
مؤلف : رشادت جو، حمیده ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم پور، امیر ؛
(15 صفحة - من 23 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادرفتار مصرفکنندهوفاداریبازاریابی کارآفرینانهاﺳﺘﺎرت آپ
-
مؤلف : محمدی، زهرا ؛ طوطیان، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛
(15 صفحة - من 39 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندجذابیت برندمحرکهای جذابیت برندهویتپذیری مصرفکننده از برندتبلیغات مثبت شفاهی
-
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : بدری، احسان ؛ فرازنده، هانیه ؛
(18 صفحة - من 55 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتشدت رقابتقابلیت نوآوریقابلیت حسگری بازارسیستم مدیریت برند
-
كاتب مسؤول : حبیبی، علی ؛ مؤلف : زیاری، آرزو ؛
(11 صفحة - من 73 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فکریمدیریت استعدادرقابت در بازار محصول
-
كاتب مسؤول : تاری، غفار ؛ مؤلف : عبدلی، مریم ؛
(20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیبازارگرایی صادراتقابلیتهای پویای مدیریت دانشجهتگیری راهبردی
-
مؤلف : حسنی، سعید ؛ رضایی نژاد، ایرج ؛ كاتب مسؤول : روحانی، کارن ؛
(15 صفحة - من 105 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بارنامهبارنامه دریاییفرآیند تجزیه و تحلیل سلسله مراتبیقواعد بینالمللی