کلمة المفتاح قابلیت حسگری بازار / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : گلستانی، مریم ؛ مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 149 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوریinnovation capabilityتمایل به همخواریتمرکز بازار آیندهعملکرد کلی بازارقابلیت حسگری بازارWillingness to cannibalizeMarket sensing capabilityFuture market focusTotal market performance
-
2.
مؤلف : منتها، عبداله ؛ بيگی فيروزی، الهيار ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (10 صفحة - من 207 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشنوآوری هاحسگری بازارگرایش راهبردی کارآفرینانهقابلیت حسگری بازاربنگاههای کوچک و متوسطنوآوریدانشگرایش کارآفرینانهاطلاعات
-
3.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : بدری، احسان ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 55 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتشدت رقابتقابلیت نوآوریقابلیت حسگری بازارسیستم مدیریت برند
-
4.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ ملایی، الهه ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتقابلیت حسگری بازارنوگرایی سازمانی
-
5.
مؤلف : حسین زاده شهری، معصومه ؛ غلامی، فرشته ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1393 - شماره 73 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:بازار محوریاستراتژی صادراتقابلیت حسگری بازارآیندهپژوهی بازاربهبود عملکرد صادرات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- B (1 مقالة)