پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ ملایی، الهه ؛ رسولی، نسرین ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتقابلیت حسگری بازارنوگرایی سازمانی
-
مؤلف : بنی اسدی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
(14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلاندازه اثرمرور سیستماتیک. اصالت برنددی ان ای برند
-
مؤلف : عبدلی محمدابادی، طیبه ؛ احمدپور داریانی، محمود ؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ؛ سخدری، کمال ؛
(18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای پویاجهتگیریهای استراتژیککسب و کارهای نوپاکسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
-
مؤلف : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ زارعی، عظیم ؛
(18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمهکرشدپلتفرم باسلامبحران ویروس کووید 19
-
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : قلیزاده، محمدرضا ؛ صنوبر، ناصر ؛
(14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتبازارمحوریقابلیتهای بازاریابیمزیتهای رقابتینظریه منبع- مزیت
-
مؤلف : جلالیون، ندا ؛ فارسیجانی، حسن ؛
(20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیتولید در کلاس جهانیتئوری سیستم های خاکستریمدیریت در کلاس جهانیتئوری خاکستری فازی
-
مؤلف : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
(30 صفحة - من 99 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نظریه ی داده بنیادگلیزرصنعت خرده فروشیفروشگاه پاپ آپکالاهای تند مصرف
-
مؤلف : دادپور، مهدی ؛ ابرومندی، فرهنگ ؛ كاتب مسؤول : سرداری، احمد ؛
(16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیکارتقاء عملکرد شرکتهاشرکتهای صادراتی
-
مؤلف : اسماعیل زاده، سید بهرنگ ؛ جندقی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : صفدری رنجبر، مصطفی ؛
(20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی کسب و کارمطالعه مروریعدمقطعیت محیطی
-
مؤلف : فلاح پور، مجتبی ؛ فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : صفایی قادیکلایی، عبدالحمید ؛
(20 صفحة - من 165 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانپایداریصنایع لبنیکریتیکریسک های زنجیره تامین پایدار
-
مؤلف : عبداللهی، علی ؛ كاتب مسؤول : استادی، بختیار ؛
(14 صفحة - من 185 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریفروشگاه زنجیرهایاستراتژیهای قیمتگذاری وتخفیفروشهای تصمیم گیری چند معیارهارزش درک شده ذینفعان
-
كاتب مسؤول : خسروانجم، داود ؛ مؤلف : رجب زاده قطری، علی ؛ اذر، عادل ؛ مقبل، عباس ؛
(33 صفحة - من 199 إلی 231 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیصنایع کوچکدیمتل فازیمیکمک فازیقابلیتهای خدماتی