الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 27 |
اقتصاد 3 |
روانشناسی 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 37 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 15 |
ب 5 |
العلمية - النشرية 2 |
-
1.
مؤلف : رضایی، ولیاله ؛ نعامی، عبداله ؛ سرداری، احمد ؛ كاتب مسؤول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»پاییز 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 257 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی صادراتیعوامل موثرشرکتهای دانش بنیان
-
2.
مؤلف : حمدی، سید حامد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ كاتب مسؤول : سرداری، احمد ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (15 صفحة - من 5 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریسیستمهای اجتماعیکاربران حرفهایتکنولوژی وب 20کاربراناجتماعیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
مؤلف : شهرکي، محسن ؛ سرداري، احمد ؛ عزيزي، محمد ؛ كاتب مسؤول : سخدری، کمال ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1401- شماره 131 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:استان خراسان رضویشرکتهای دانش بنیان و فناورمراحل کسب و کاررشد و انتقال موفق به مراحل بالاتر کسب و کارموفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپاترکیب تیم
-
4.
مؤلف : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 223 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتجارت الکترونیکصنایع دستیاعتماد مشتریمشتریمشتریانمدل
-
5.
كاتب مسؤول : سرداری، احمد ؛ مؤلف : آزاد، ناصر ؛ نعامی، عبداله ؛ بیات، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز و زمستان 1400، سال هفتم - شماره 17 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیطراحی مدل نظام اعتبارسنجیموسسههای اعتبارسنجیبانکداری شرکتیمشتریبانکاعتباریاعتبارسنجیمشتریانمدلتسهیلاتاعتبارسنجی مشتریهـا
-
6.
مؤلف : دادپور، مهدی ؛ ابرومندی، فرهنگ ؛ كاتب مسؤول : سرداری، احمد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیکارتقاء عملکرد شرکتهاشرکتهای صادراتی
-
7.
مؤلف : شهرکی، محسن ؛ عزیزی، محمد ؛ سرداری، احمد ؛ كاتب مسؤول : سخدری، کمال ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:ایدهتیمشرکتهای دانش بنیان و فناور نوپامدل موفقیت شرکتهای دانش بنیان و فناور نوپااستان خراسان رضوی.
-
8.
مؤلف : حاجی زاده، پیمان ؛ سرداری، احمد ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»پاییز 1397 - شماره 2 ISC (31 صفحة - من 63 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشیادگیری سازمانیبهبود عملکرد نوآورانه
-
9.
مؤلف : سیلاوی، عیسی ؛ سرداری، احمد ؛ رشیدی کیا، یوسف ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1396- شماره 26 (ویژه) التصنيف A+ (Azad University/ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:شاخصارزیابی عملکردرویکرد کارت امتیازی متوازن
-
10.
مؤلف : بیاتی صداقت، مهدیه ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداریمسئولیت اجتماعی شرکت