الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 27 |
اقتصاد 3 |
روانشناسی 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 37 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 15 |
ب 5 |
العلمية - النشرية 2 |
-
21.
مؤلف : سرداری، احمد ؛ كاتب مسؤول : خوئینی، نعیمه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1393 - شماره 16 (14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیعوامل محیطیسیستم¬های اطلاعاتسیستم اطلاعات مدیران ارشدشاخص های به کارگیری سیستم اطلاعاتعوامل تکنولوژی
-
22.
مؤلف : توکل، نجمه ؛ سرداری، احمد ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 21 ISC (12 صفحة - من 49 إلی 60 )
-
23.
مؤلف : سرداری، احمد ؛ دهدشتی، زهره ؛ احمدوند، فرزانه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتارزش ویژه برندوابعاد آنتلاشهای آمیزه بازاریابیپاسخهای مصرف کنندگانارزش ویژهمدلمصرفکنندگانمدل کیمقیمتترفیع
-
24.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ دانشخواهی، حامد ؛ رئیسی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بانکوفاداری مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهمسئولیت اجتماعی شرکت
-
25.
مؤلف : بیگی نیا، عبدالرضا ؛ سرداری، احمد ؛ عاشوری زاده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1392، دوره هفدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ارزشتعهد سازمانیارزش های سازمانیارزش های فردی
-
26.
مؤلف : سرداری، احمد ؛ موسوی خادم، سید حمید رضا ؛ حمایلی مهربانی، تایماز ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آبان 1391 - شماره 120 (6 صفحة - من 58 إلی 63 )
-
27.
مؤلف : حاجی زاده، پیمان ؛ سرداری، احمد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1391 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:پارک علم و فناوریمرکز رشدشهرک فناوریدانش تکنولوژیک
-
28.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ زندیه، زهره ؛ روشن قیاسی، رقیه ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتجارت الکترونیکیهنجار ذهنینوآورپذیری در فناوری های جدید
-
29.
مؤلف : سرداری، احمد ؛ اعظمی، محسن ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (26 صفحة - من 15 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطاتزیرساخت ها
-
30.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ شجاعی، رضا ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیجذابیتنگرش به پیامقصد انتشار پیامتمایلات تجاریغنای رسانه ایپیامبازاریابیاینترنت