الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 5 |
مدیریت 5 |
میان رشته ای 4 |
اقتصاد 2 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 17 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 7 |
ج 1 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : طهماسب پور، زهرا ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:گردشگری فرهنگ»پاییز 1402 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 66 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریصنعت هتلداریبازاریابی دیجیتالجزیزۀ کیش
-
2.
مؤلف : رضایی، ولیاله ؛ نعامی، عبداله ؛ سرداری، احمد ؛ كاتب مسؤول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»پاییز 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 257 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشرکتهای دانش بنیانبازاریابی صادراتیعوامل موثر
-
3.
كاتب مسؤول : یعقوبی زنجانی، مونا ؛ مؤلف : موسوی فرد، مهتاب السادات ؛ نعامی، عبداله ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (36 صفحة - من 52 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبرندبازاریابی محتوایی دیجیتالبازاریابی موبایلیتعاملات انسانی
-
4.
مؤلف : طهماسب پور، زهرا ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1401 - شماره 86 التصنيف B (Azad University/ISC (26 صفحة - من 131 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیتوسعه گردشگریزیرساختهابازاریابی دیجیتالقصد گردشگریگردشگریاطلاعاتهتلتوسعهی صنعت گردشگریتوسعهیمشتری
-
5.
كاتب مسؤول : نعامی، عبداله ؛
مجلة:دراسات فی العلوم الانسانیه»الخریف 1444، السنة 29 - العدد 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 65 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:الابتکارالتنظیم المبتکرالتفکیر الریادیالولاء للعلامه التجاریه.الابتکار, التنظیم المبتکر, التفکیر الریادی, الولاء للعلامه التجاریه.
-
6.
مؤلف : محسنی، نادیا ؛ نعامی، عبداله ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : نوروزی مبارکه، علی ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 185 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیشبکه های اجتماعیخط مشیبازاریابی دیجیتالاپلیکیشن های مواد غذایی و بهداشتی
-
7.
مؤلف : ميرطاهري، علي ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبداله ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 29 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادارتباطات یکپارچه بازاریابیدفاتر خدمات مسافرتیمدل کیفی
-
8.
مؤلف : شیخ آقایی، کلارا ؛ نعامی، عبداله ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 187 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبرندسازی شخصیقابلیتهای بازاریابیجایگاهیابی برنداصالت برندهــاهـابرنـدبرنــدبــهبـه
-
9.
مؤلف : مستقل، سهراب ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : البونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 60 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارزشافزودهرفتار اطلاعاتیدانش مشتریقصد خریدصنایع الکتریکی.
-
10.
كاتب مسؤول : کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ مؤلف : نعامی، عبداله ؛ هاشمی، سید محمود ؛ خبره، علی ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1400- شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 66 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:رفتار کارآفرینانهبازاریابی سبزچابکی سازمانسیستم اطلاعات بازاریابیمزیت رقابتی.