کلمة المفتاح سیستم اطلاعات بازاریابی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خجسته پور، دانیال ؛ عابدی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (17 صفحة - من 252 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتهوش بازاریابیسیستم اطلاعات بازاریابیتصمیم گیری بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ مؤلف : نعامی، عبداله ؛ هاشمی، سید محمود ؛ خبره، علی ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1400- شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 66 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:رفتار کارآفرینانهبازاریابی سبزچابکی سازمانسیستم اطلاعات بازاریابیمزیت رقابتی.
-
3.
مؤلف : طریقی، رسول ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ رجبی، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیبازاریابی ورزشیورزش دانشگاهیورزشبازاریابیسیستم اطلاعات بازاریابی
-
4.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ نیاکان، رضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 97 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:نام ونشان تجاریایجاد نام و نشان تجاریعوامل درون سازماننام و نشان تجاریاطلاعاتسازمانکارکنانمشتریسیستم اطلاعات بازاریابیبازاریابیمدیران
-
5.
مؤلف : سرمد سعیدی، سهیل ؛ گیوریان، حسن ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، اسفند 1379 - شماره 114 ISC (8 صفحة - من 43 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتسیستم اطلاعاتمدیرانسیستم اطلاعات بازاریابیمشتریاطلاعات بازار
-
6.
مؤلف : مکرمی، یدالله ؛
مجلة:تدبیر»شهریور 1375 - شماره 65 (3 صفحة - من 54 إلی 55، من 86 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:سیستم اطلاعات بازاریابیبازارپایگاه اطلاعاتیسیستمهای اطلاعات مدیریتسیستم مدیریت پایگاه اطلاعاتیمدیران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)