کلمة المفتاح ارتباطات يكپارچه بازاريابی / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طهمورثی، الهه ؛ مکیزاده، وحید ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (13 صفحة - من 44 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:ترغیب مصرفکنندهفضای آفلاین و آنلاینارتباطات یکپارچه بازاریابی
-
2.
مؤلف : یوسفی، بهرام ؛ ندری، رامین ؛ كاتب مسؤول : ثنائی فر، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1402 - شماره 14 (11 صفحة - من 42 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیکالاهای ورزشیارتباطات یکپارچه بازاریابیاثر بخشی فعالیت های بازاریابیبازاریابیاطلاعات
-
3.
مؤلف : نصرالهی قدیم، احمد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، حمید ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکشتیبازاریابی رابطهایارتباطات یکپارچه بازاریابیروابط عمومی در ورزش
-
4.
مؤلف : منجگانی، سیداکبر ؛ شجاعی باغینی، گلنار ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1401-شماره 8 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 94 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیارتباطات یکپارچه بازاریابیسازمان امور مالیاتی کشور
-
5.
مؤلف : صفری ملک آباد، جواد ؛ صفری ملک آباد، علی ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1401-شماره 8 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 118 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارعملکرد مالیارتباطات یکپارچه بازاریابیعملکرد مشتری
-
6.
كاتب مسؤول : همتی، سید ابراهیم ؛ مؤلف : خیری، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریتی دریا محور»تابستان 1401 - شماره 2 (14 صفحة - من 84 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:بیمه دریاییارتباطات یکپارچه بازاریابیبیمه آسیاقوت نام تجاری
-
7.
مؤلف : ميرطاهري، علي ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبداله ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 29 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادارتباطات یکپارچه بازاریابیدفاتر خدمات مسافرتیمدل کیفی
-
8.
مؤلف : میرکی، محمود ؛ اسمعیلی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : یکتایار، مظفر ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 82 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:نرخ ناسازگاریارتباطات یکپارچه بازاریابیمدل سلسله مراتب اثر
-
9.
مؤلف : نامنی، وحید ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 266 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبرندارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC )ارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
10.
كاتب مسؤول : حسن زاده، نصراله ؛ مؤلف : حمیدی زاده، محمّدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 79 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات یکپارچهبازاریابی یکپارچهارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)شناسایی الگوارتباطاتبازاریابی یکپارچهشناساییارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابیمشتریطراحی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- B (3 مقالة)
- الف (3 مقالة)