کلمة المفتاح بازاریابی اجتماعی / (96 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مسعودی پور، سعید ؛ مؤلف : وحیدپور، محمدصادق ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»پاییز و زمستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندیخوشهبندیبازاریابی اجتماعیخیریهرفتار بخشندگیوفاداری نیکوکاران
-
2.
كاتب مسؤول : مهدوی قره آغاج علیا، اکبر ؛ مؤلف : عزیزیان کهن، نسرین ؛ اسفندیاری، علیرضا ؛ حرمتی، امیرحسین ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1403 - شماره 17 (18 صفحة - من 297 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:سالمندانورزشبازاریابی اجتماعینشاط اجتماعی
-
3.
كاتب مسؤول : سیاوشی، ملیحه ؛ مؤلف : فیروزی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (20 صفحة - من 229 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فرهنگیاثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیکمیته امداد امام خمینیتبلیغات خیریهتبلیغاتارزشفرهنگیتبلیـغجاذبهمخاطب
-
4.
مؤلف : ویسیا، اسماعیل ؛ خطیبی، امین ؛ كاتب مسؤول : کریمی، مریم ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (27 صفحة - من 59 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیورزش همگانیبازاریابی اجتماعیبسترسازی
-
5.
مؤلف : عصاریان، محمد امین ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (20 صفحة - من 205 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیبازاریابی اجتماعیفروشگاه اینترنتیرسانههای اجتماعی
-
6.
مؤلف : آیینه وند، صادقه ؛ دلاور، علی ؛ مظفری، افسانه ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»زمستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 3 ، B (Azad University/ISC (21 صفحة - من 135 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:زنان سرپرست خانوارکیفیت زندگیبازاریابی اجتماعیزناناجتماعی
-
7.
مؤلف : رنگرز، محمد ؛ امین ناصری، فاطمه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (9 صفحة - من 744 إلی 752 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارتجارتبازاریابی اجتماعی
-
8.
كاتب مسؤول : میرکاظمی، سیده عذرا ؛ مؤلف : امیرآبادی زاده، محمدرضا ؛ خوشبختی، جعفر ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیبازاریابی اجتماعیورزش ﻣﺪارس
-
9.
كاتب مسؤول : مشکل گشا، الهام ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»تابستان 1402 - شماره 7 (9 صفحة - من 124 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:توسعهموانع مشارکتبازاریابی اجتماعیمشارکت ورزشی زنان
-
10.
مؤلف : رنگرز جدي، محمد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1402، دوره جدید - شماره 4 (31 صفحة - من 241 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارتجارتبازاریابی اجتماعیبازاریابی اخلاقی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (24 مقالة)
- علمی-پژوهشی (15 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)