کلمة المفتاح بازاریابی اجتماعی / (2 مقالة)
-
1.
كاتب مسؤول : نجفی جویباری، لیلا ؛ مؤلف : حمیدی، مهرزاد ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»زمستان 1401، شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 114 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کنترل رفتاری ادراک شدههنجار ذهنیبازاریابی اجتماعینگرش نسبت به رفتار
-
2.
بررسی نقش میانجی نشاط اجتماعی در اثرگذاری بازاریابی اجتماعی بر توسعه ورزش همگانی بانوان استان اردبیل
مؤلف : توحیدی، سهیلا ؛ ایمانزاده، مسعود ؛ اسگندری دستگیری، سیمین ؛ كاتب مسؤول : محرم زاده، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»تابستان 1401 ، شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 400 إلی 411 )
الکلمات المفتاحية:توسعهورزشبانوانبازاریابی اجتماعینشاط اجتماعی