الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : سیاوشی، ملیحه ؛ مؤلف : فیروزی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (20 صفحة - من 229 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فرهنگیاثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیکمیته امداد امام خمینیتبلیغات خیریهتبلیغاتارزشفرهنگیتبلیـغجاذبهمخاطب
-
2.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ كاتب مسؤول : بیابانی، حسن ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1402- شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 165 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:Param>بازاریابی رسانههای اجتماعی <شرکتهای کوچک و متوسط <عملکرد <پذیرش تکنولوژی <
-
3.
مؤلف : تقی زاده شول، ملیحه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ کهنمویی، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محصولات کشاورزیخرماصادرات محصولات کشاورزیاتحادیه اوراسیا
-
4.
مؤلف : مطلق، محمد ؛ مکی زاده، وحید ؛ عباس نژاد، طیبه ؛ كاتب مسؤول : سیاوشی، ملیحه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صادراتیکشور مقصد صادراتکشور فروشتاثیر کشور مبدامحصولکیفیتمصرفکنندگان
-
5.
مؤلف : سیاوشی، ملیحه ؛ شریفی، مهنا ؛ كاتب مسؤول : ضرغامی فرد، مژگان ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1401، دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف A+ (Azad University/ISC (13 صفحة - من 85 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چند معیارهپزشکان متخصصسوارابرند شخصی
-
6.
كاتب مسؤول : محسنی، فاطمه ؛ مؤلف : بیابانی، حسن ؛ سیاوشی، ملیحه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 312 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:جزیرهی هرمزبازاریابی گردشگریتمایلات رفتاریآمیختهی بازاریابی
-
7.
مؤلف : سیاوشی، ملیحه ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 185 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:تلفن همراهتبلیغات پیامکیتبلیغات مبتنی بر پایگاه دادهحریم شخصی مصرفکننده
-
8.
مؤلف : سیاوشی، ملیحه ؛ عابدین، بهاره ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز و زمستان 1388 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:پیامک تبلیغاتیتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیاطلاعاتپیاماطلاعات و ارتباطات